Inlägg: 1664764
Svarskommentarer
Sv: Modo-Luleå
Sawchuk: Jag har bara pratat om dIn person i dIn så klarade yrkesutövning. Vill du vara någon martyr är det din sak.
S-vikaren: gnäll, gnäll, gnäll!
Som vanlig var det inte jag som blandade in min person i detta. Om man nu gör det får man nog förvänta sig svar.