+ 1
Inlägg: 1664780
Svarskommentarer
Sv: Modo-Luleå
Sawchuk: Jag kan tycka att om man får en budget inför säsongen och sedan senare får den extremt radikalt förminskad. Då är det helt omöjligt att trolla.a
S-vikaren: Som man sår får man skörda.
Nå vad tycker du om att Modo blir toksist i SHL och lyckas få ihop 1-10 i målskillnad i de matcher som gäller mest för säsongen?