Inlägg: 1664769
Svarskommentarer
Sv: Modo-Luleå
S-vikaren: Som man sår får man skörda.
Nå vad tycker du om att Modo blir toksist i SHL och lyckas få ihop 1-10 i målskillnad i de matcher som gäller mest för säsongen?
+ 1
Sawchuk:
Du verkar trivas med det, så du fortsatte på det spåret..