S-vikaren: Här kan jag faktiskt inflika och svara JA, i mitt jobb här i Linköping så har jag indirekt och direkt kontakt med de som sköter LHCs skatteplanering, löner och redovisning. Har 100% information att man kommer hamna på -5 till -6 miljoner efter grundserien även om publiksiffrorna bidragit med det. De kommer med andra ord få svårt att nå positivt resultat även om de går långt i ett slutspel.
Inlägg: 1664784
Svarskommentarer
Sv: Modo-Luleå
Problemet för Modo är väl att vi kommer att ligga på närmare 0 i EK och måste därmed gå +4 miljoner kommande säsong...
Redigerad kommentar
+ 1