Inlägg: 1664774
Svarskommentarer
Sv: Modo-Luleå
S-vikaren:
Det blir ju enkelt att se när bokslutet redovisas. Min gissning är att LHC kommer göra ett bättre resultat än MoDo. De sålde ju bland annat sin storstjärna till KHL istället för att skänka honom till Leksand. ;)
+ 3
Sv: Modo-Luleå
S-vikaren: Här kan jag faktiskt inflika och svara JA, i mitt jobb här i Linköping så har jag indirekt och direkt kontakt med de som sköter LHCs skatteplanering, löner och redovisning. Har 100% information att man kommer hamna på -5 till -6 miljoner efter grundserien även om publiksiffrorna bidragit med det. De kommer med andra ord få svårt att nå positivt resultat även om de går långt i ett slutspel.
Bad_Brett:
LHC spenderar mer pengar än vad man har budgeterat för?