+ 3
Inlägg: 1664790
Svarskommentarer
Sv: Modo-Luleå
Bad_Brett: Hade man behållit Ritola på de premisserna hade jag tyckt att man vore idioter. Nu verkar leksand stå med modos kanske dyraste spelare på tvåårskontrakt trots att man spelar kval. En kille som ligger minus i plus/minus och som inte hjälpt oss ett skit.
Sv: Modo-Luleå
Bad_Brett:
Vilket KHL-lag skulle ha värvat Ritola? Ändå en ganska rejäl skillnad på Kolarik och Ritola. Kolarik har ändå varit en toppspelare i SHL.
"Det var något KHL-lag som värvade Tuomas Tarkki i tron att det var brorsan, Iiro, man värvat."
Sv: Modo-Luleå
Bad_Brett: Storstjärnan bröts kontraktet med så han såldes inte alls, och som sagt ska LHC gå med positivt resultat kommer det krävas ett SM-guld
S-vikaren:
Det blir ju enkelt att se när bokslutet redovisas. Min gissning är att LHC kommer göra ett bättre resultat än MoDo. De sålde ju bland annat sin storstjärna till KHL istället för att skänka honom till Leksand. ;)