hanzon: intressant spelare har ju producerat bra hela karriären fast inte i nån typ högre ligan om man säger så fast 48 poäng på 49 matcher i tyska ligan är ju en då bra hade gärna testat honom i modo.
Inlägg: 1665188
Svarskommentarer
Sv: Silly season
www.expressen.se/sport/hockey/shl/uppgifter-modo-har-varvat-en-ny-forward/
Maxim Lapierre Jag hänger inte med i NHL så mycket. Är han nått att ha?