Inlägg: 1694874
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gusse: En riktig "grinder" som inte viker ner sig för någon i onödan, spelar med attityd skulle man lätt kunna säga, skulle vara en bra värvning.
www.expressen.se/sport/hockey/shl/uppgifter-modo-har-varvat-en-ny-forward/
Maxim Lapierre Jag hänger inte med i NHL så mycket. Är han nått att ha?