Carl Lejonkräk: Hahaha ja du. ;)
Inlägg: 1666638
Svarskommentarer
Sv: Direktkval till SHL 2015/2016
Monno:hade velat sett att modo förlänger med hari,han gör bra saker med pucken i offensiv zon pojken har en väldigt stor pontential fast det handlar ju om att få ut den också tycker ändå att 20 poäng är godkänt visst han är inte så bra i egen zon men han har ändå på nåt konstigt vis 0 i pluss/minus fast det beror väl på att han får köra med önerud kanske.