Monno:hade velat sett att modo förlänger med hari,han gör bra saker med pucken i offensiv zon pojken har en väldigt stor pontential fast det handlar ju om att få ut den också tycker ändå att 20 poäng är godkänt visst han är inte så bra i egen zon men han har ändå på nåt konstigt vis 0 i pluss/minus fast det beror väl på att han får köra med önerud kanske.
Inlägg: 1666647
Svarskommentarer
Sv: Direktkval till SHL 2015/2016
modomille:
'Problemet' med nästa år att Modo redan har fyllt forwardsbesättningen om vi förutsätter att Skröder stannar och Jesper Olofsson värvas, vilket är väldigt troligt.
Smolenak, Haataja, Possler, Kempe, Skröder, Olofsson, Olofsson, Grundström.
Där är det stopp. Hari är en för dålig hockeyspelare för att lyfta ett par av dessa forwards.
Emil Pettersson lär ta en centerplats, värva en duktig (billig) center från allsvenskan och satsa på två riktiga kanoncentrar.
Om nu Modo överlever kvalet.