Jag gillar det dom gör på TV10 & Viasat efter matcherna, dom tar in domarna och frågar ut om olika situationer och gör en analys på detta, dessutom båda tränarna för lagen som får ge sin syn på matchen, önskar att Cmore kan göra likadant nästa säsong.
+ 1