Gunnar Soderholtz: Lägg av , Svarten kommer att sitta kvar.
Inlägg: 1675365
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
Fyfaan nu släpper alla spänningar... Känner mig lagomt rörd.
Tackar för denna säsong alla Modosupportrar på hockeysnack! Nu blir det Sillyseason, sedan fortsätter vi munhuggas, klaga, hylla, stötta, pendla mellan hopp och förtvivlan till hösten.
Tackar för denna säsong alla Modosupportrar på hockeysnack! Nu blir det Sillyseason, sedan fortsätter vi munhuggas, klaga, hylla, stötta, pendla mellan hopp och förtvivlan till hösten.
+ 3