+ 3
Inlägg: 1675367
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
ULTIMAVICI: Klagas kommer det att göra trotts silly season. Tro mig. ;-)
Oerhört lättad över detta!
Lite kul att se twitter på diverse leksand/malmö fans är så sjukt bittra över att Modo mötte Hästen.
Oerhört lättad över detta!
Lite kul att se twitter på diverse leksand/malmö fans är så sjukt bittra över att Modo mötte Hästen.
Sv: Truppen 15/16
ULTIMAVICI:
Japp nu är det bara för dom ta tummen ur arslet och gå ut med nya tränaren och dom spelare som är klara :)
Tackar för denna säsong alla Modosupportrar på hockeysnack! Nu blir det Sillyseason, sedan fortsätter vi munhuggas, klaga, hylla, stötta, pendla mellan hopp och förtvivlan till hösten.