+ 1
Inlägg: 1680582
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
Sawchuk:
jag tänkte i huvudsak på hård fysträning, jag tror exv inte att Saikspelarna är konditionsstarkare eller fysiskt starkare än andra.
Att de bedriver isträning i hög fart är ju ett vägval de gjort.
Framgången ligger väl i just att spelarna köper spelidén, i enligt med punkter i mitt förra inlägg.
jag tänkte i huvudsak på hård fysträning, jag tror exv inte att Saikspelarna är konditionsstarkare eller fysiskt starkare än andra.
Att de bedriver isträning i hög fart är ju ett vägval de gjort.
Framgången ligger väl i just att spelarna köper spelidén, i enligt med punkter i mitt förra inlägg.
+ 1
Sv: Truppen 15/16
Sawchuk:ERC ingolstadt leder med 1-3 mot Adler mannheim andra perioden just nu har Huras och grabbarna vänt på serien två-ett i matcher.
ivandrago:
Skellefteå tränar i högre tempo och mer matchlikt än Modo, thats a fact!
Andra lag närmar sig Saik i mängd och kvalitet. Inget annat lag har dock ännu lika många spelare som köper och underkastar sig lagets spelide.