+ 1
Inlägg: 1680611
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
ivandrago: Håller med sawchuk här. Modo lallar omkring på träningarna. På tok för dåligt tempo. Som man tränar spelar man.
Sedan tränade man nog riktigt hårt i somras, men jag tror att man tränar helt fel. Det handlar inte om vem som blir tröttast, men måste träna rätt saker också.
Sedan tränade man nog riktigt hårt i somras, men jag tror att man tränar helt fel. Det handlar inte om vem som blir tröttast, men måste träna rätt saker också.
jag tänkte i huvudsak på hård fysträning, jag tror exv inte att Saikspelarna är konditionsstarkare eller fysiskt starkare än andra.
Att de bedriver isträning i hög fart är ju ett vägval de gjort.
Framgången ligger väl i just att spelarna köper spelidén, i enligt med punkter i mitt förra inlägg.