Inlägg: 1683436
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
Amitiel: Är man topplag i Tyskland är man ju ändå helt ok. Inte kan man påstå Regehr inte hanterade SHL ändå.
Ryan Macmurchy skulle nog kunna vara intressant, nu är ju tyska ligan inte den bästa så stats säger väl inte mycket för sig själv men verkar ju vara en spelare som funkat väldigt bra och kommit igång med Huras som tränare.
Gick ju även bra i norska ligan.