Amitiel: Är man topplag i Tyskland är man ju ändå helt ok. Inte kan man påstå Regehr inte hanterade SHL ändå.
Inlägg: 1683450
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
Monno: Precis. Nog saknade man regehrs snabba och hårda förstapass i år. Fick mycket oförtjänad kritik ifjol men man ser vad han och cumiskey gjorde för backsidan ifjol.
Redigerad kommentar