+ 1
Inlägg: 1687111
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: inget fan av Erik Karlsson, han är ju en gudabenådad spelare ju och dessutom Kapten i ett NHL-lag....alla borde vara ett fan av honom.
Redigerad kommentar
+ 1
Jag trodde att Hedmans spelsinne var för dåligt för att nå toppen, men tack och lov verkar man få fel. Han är grym över hela banan.
Skönt att slippa alla kvällsptesshyllningar av Henke :) Nu kan strålman och Hedman få lysa istället, som de förtjänat för övrigt.