+ 1
Inlägg: 1687168
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Carl Lejonkräk: Det är klart att han är väldigt bra. Vad jag menar är att han är grymt överskattad. Lika bra som han är offensivt, nästan lika dålig är han defensivt. Jag tar exempelvis Hedman alla dagar i veckan och dubbla på söndag.
Redigerad kommentar