Inlägg: 1687131
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Det är ju typ minst 10 år innan nån av dom kan tänkas ge upp NHL. Så kan ju hända en del på vägen.
Lite kul att dom som risig stats i Elitserien Var varandra konkurrenter. Var som en lite tävling mellan Modoiter å Timråiter vem som egentligen hade mest potential. Och nu är dom på väg att bli ett klassiskt radarpar. :-)
Vet inte vad Stråle skrev för kontrakt? Men känns som dom kan få en gäng år tillsammans. :-)
Lite kul att dom som risig stats i Elitserien Var varandra konkurrenter. Var som en lite tävling mellan Modoiter å Timråiter vem som egentligen hade mest potential. Och nu är dom på väg att bli ett klassiskt radarpar. :-)
Vet inte vad Stråle skrev för kontrakt? Men känns som dom kan få en gäng år tillsammans. :-)
Och nu är han och Strålman ett ruggigt backpar och ruggiga polare.Strålman från Timrå och Hedman Ö-vik evigt trogen, Vad kommer det här betyda när killarna vill hem igen? Vad säger spåkulan ... Avrundar/fortsätter paret i MoDo.