Inlägg: 1687139
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
De spelade aldrig i Elitserien samtidigt. Strålman hade stuckit över innan Hedman ens debuterade.
Undrar om du inte blandar ihop Hedman och Enström?
Redigerad kommentar
+ 1
Lite kul att dom som risig stats i Elitserien Var varandra konkurrenter. Var som en lite tävling mellan Modoiter å Timråiter vem som egentligen hade mest potential. Och nu är dom på väg att bli ett klassiskt radarpar. :-)
Vet inte vad Stråle skrev för kontrakt? Men känns som dom kan få en gäng år tillsammans. :-)