ivandrago: Ekman-Larsson är ljusår bättre än Erik Karlsson defensivt. Karlsson är lika mycket back som Henrik Lundqvist är center, ungefär.
Inlägg: 1687200
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
McFire:
Jo det är han, men skall man ha med EK tycker iaf inte jag att det finns plats för OEL, det blir problem med balansen annars. Hedman, Strålman, Lindholm går före OEL i min värld om EK skall vara med.
Jo det är han, men skall man ha med EK tycker iaf inte jag att det finns plats för OEL, det blir problem med balansen annars. Hedman, Strålman, Lindholm går före OEL i min värld om EK skall vara med.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag hade hoppats att Modo skulle värva Rhett Rakhshani, men tyvärr