Inlägg: 1687184
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ivandrago: Ekman-Larsson är ljusår bättre än Erik Karlsson defensivt. Karlsson är lika mycket back som Henrik Lundqvist är center, ungefär.
Tycker detsamma gäller OEL, tycker inte det var konstigt att OEL fick mindre speltid i OS, båda två får inte plats i en uppställning när man möter de bästa