Inlägg: 1687245
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ivandrago: Jag vet att det snackades en hel om att Adam Larsson skulle vara en större talang än Hedman. Erik Karlsson kommer jag inte ihåg på samma sätt. Visst hade det kunnat vara Erixon eller Rundblad, men jag har bestämt för mig att Adam Larsson var ett underbarn som slog igenom tidigt och sades bli bättre än Hedman.
Om man kollar statistiken från från Hedmans sista SHL-säsong verkar det som att EK är backtalangen alternativ Philip Larsen men du kanske tänkte på en svensk. Även Rundblad och Erixon fick mycket speltid den säsongen.