Bad_Brett: Ja så kanske det är! Vill minnas att Hedman hade nån annan backtalang samtidigt som sig själv. Minnet sviker tydligen! ;-)
Inlägg: 1687164
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Om man kollar statistiken från från Hedmans sista SHL-säsong verkar det som att EK är backtalangen alternativ Philip Larsen men du kanske tänkte på en svensk. Även Rundblad och Erixon fick mycket speltid den säsongen.
Om man kollar statistiken från från Hedmans sista SHL-säsong verkar det som att EK är backtalangen alternativ Philip Larsen men du kanske tänkte på en svensk. Även Rundblad och Erixon fick mycket speltid den säsongen.