Inlägg: 1690384
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ivandrago: Mindre än en månad till dom spelar första träningsmatchen. Det betyder att dom går på is om ungefär tre? veckor. Den här skit sommaren har fått mig att bli riktigt sugen på spel igen.
S-vikaren:
De tror han tjänar mkt:)