ivandrago: Mindre än en månad till dom spelar första träningsmatchen. Det betyder att dom går på is om ungefär tre? veckor. Den här skit sommaren har fått mig att bli riktigt sugen på spel igen.
Inlägg: 1690393
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:
Jepp:) kanske flyttar jag uppåt landet så det blir en del lajv denna säsong:)
Jepp:) kanske flyttar jag uppåt landet så det blir en del lajv denna säsong:)
+ 1