Inlägg: 1690557
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tänk er denna killes talang + samma vilja som sin far i modos a-lag :-)
www.allehanda.se/sport/ishockey/wernblom-hyllas-av-juniorexperterna
Lite som när Nubben var kung i Timrå, men med mycket högre budget floppade han i Frölunda. Med mer pengar förväntas betydligt mer av en och man känner nog att man måste hitta ordentliga stjärnor.
Redigerad kommentar