Inlägg: 1690658
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snowden: Bara han har bättre träningsflit. Hade han bara inte varit så lat så hade han spelat i NHL, men när Macka, Foppa och de andra tränade hårdare så genade wernblom.
Risken är dock att Lukas drillas lite för hårt...
Risken är dock att Lukas drillas lite för hårt...
Tänk er denna killes talang + samma vilja som sin far i modos a-lag :-)
www.allehanda.se/sport/ishockey/wernblom-hyllas-av-juniorexperterna