Gusse:www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/modo/article21186433.ab
Inlägg: 1694888
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Jesse: Hur många utläningar har Luleå? Måste vara lika många? Ingen identitetskris där inte, bara en rolig satsning. hmm