Bygdn: Ja 2-0. Men det var på spelvändning.
Inlägg: 1694969
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
Monno & Rytter: Ok, tackar. Bra oavsett att vi får göra mål i PP. Tidigare matcher har vi ju lyckats ta in pucken i zon på ett annat sätt än vad vi klarat av tidigare. Kul att det verkar se OK ut även idag.