Monno & Rytter: Ok, tackar. Bra oavsett att vi får göra mål i PP. Tidigare matcher har vi ju lyckats ta in pucken i zon på ett annat sätt än vad vi klarat av tidigare. Kul att det verkar se OK ut även idag.
Inlägg: 1694974
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
Det som är skillnad mot senast är att passningarna sitter så vi får fart i spelet, sedan forecheckar vi riktigt bra, har vunnit många 50/50 dueller nere i SAIK:s zon och skapat chanser och tryck.
Är en stor skillnad mot matchen mot Brynäs, men ska sanningen fram så har SAIK varit riktigt dåliga i första så det är svårt att säga hur bra vi varit i första.