Monno: Extremt dåligt PP. Alldeles för slarviga uppspel så vi fick aldrig något tryck.
Inlägg: 1694995
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
Monno: På tal om PP. Gillar att Bjurö är ute och aktiv med klubban!