Monno: 3-2 fortfarande?
Inlägg: 1694996
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
InVinoVeritas: Jupp. Mkt SAIK nu. Vi ha inte haft nån riktig chans på länge nu.
Men vi håller dom hyffsat utanför ändå. Men klaffar inte riktigt i anfallsspelet.
Men vi håller dom hyffsat utanför ändå. Men klaffar inte riktigt i anfallsspelet.