Där gjorde vi 4-2, en lös puck mot mål och sedan en puck som inte Hanses kan hålla och Skröder(?) petar in 4-2.
Inlägg: 1695003
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
Rytter: Haha bra att vi är tydliga och beskriver målet 3ggr.
Inte går det att klaga på farten på Richie inte!
Inte går det att klaga på farten på Richie inte!