Inlägg: 1695000
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
Där gjorde vi 4-2, en lös puck mot mål och sedan en puck som inte Hanses kan hålla och Skröder(?) petar in 4-2.
Monno:
Ovant ändå att se SAIK behöva dumpa puck, och sedan spela enkelt i anfallszon, upp på back och sedan skott. Kanske Växjö lärde dom något i finalen i fjol. =)