Rytter: Enligt gruvtrollet så spelar inte SAIK så ;)
Inlägg: 1695007
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
Sven Tuta:
Precis så dom spelat stora delar av andra och det är det som tog dom upp till 3-2.