Monno: Ja, vi lyfte upp spelet rejält den sista delen av perioden. Det känns som att vi får mycket farligare chanser än saik, men givetvis skapade de många fler chanser i andra.
Inlägg: 1695015
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
J F K:
Petterssons inbrytning var värd ett bättre öde, han har sett bra ut idag. Varit lite besviken på honom i tidigare matcher men idag känns han het.