Inlägg: 1695016
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
Rytter: Pettersson borde få ta del av Olofssons kost för sommaren.
Tycker Olofsson har ett helt annat klipp i åkningen i år.
Hoppas bara han får en bra start så han får självförtroendet för att verkligen lyckas i år.
Tycker Olofsson har ett helt annat klipp i åkningen i år.
Hoppas bara han får en bra start så han får självförtroendet för att verkligen lyckas i år.
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
Rytter: Det är många som ser mycket bättre ut.
Djuse dräller dock fortfarande någonting sinnessjukt med pucken...
Djuse dräller dock fortfarande någonting sinnessjukt med pucken...
J F K:
Petterssons inbrytning var värd ett bättre öde, han har sett bra ut idag. Varit lite besviken på honom i tidigare matcher men idag känns han het.