Inlägg: 1695035
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
hellge:tråkigt att höra att Djuse spelar bort sig. Jag tycker verkligen han var en av våra bästa backar förra året. Måtte han inte bli lika dålig som Torp.
J F K:
Han spelade inte så svårt de första månaderna när han kom. Visst borde det gå att få fason på honom? Torp börjar jag sakta ge upp hoppet om