Monno: Djuse är bedrövlig. Han spelar till och med svårare än torp.
Inlägg: 1695033
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
J F K: Skellefteå högg ned Pettersson som därmed inte kunde hänga med i åkningen. Istället för den klaraste utgivningen blir det mål för Skellefteå. Omöjligt att försvara mot.
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
J F K:
Han spelade inte så svårt de första månaderna när han kom. Visst borde det gå att få fason på honom? Torp börjar jag sakta ge upp hoppet om