Inlägg: 1695036
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
S-vikaren: Lapierre är en bra hockeyspelare men huruvida han acklimatiserar sig till svenska förhållanden är ju svårt att sia om.
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
S-vikaren: Blir inte förvånad om Bjurö blir ersatt under säsongen..
Lapierre = Modo. Jag sa att Modo behövde ersätta Brashear med någon. Hoppas att Lapierre också kan göra matchavgörande mål förutom att spela fysisk hockey. Detta blir grymt!