J F K: Alltså Djuse spelar precis som Torp. Vilket inte är bra. Ledning med 1 mål och tokrusar på offensiv blå...
Inlägg: 1695030
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
Lapierre = Modo. Jag sa att Modo behövde ersätta Brashear med någon. Hoppas att Lapierre också kan göra matchavgörande mål förutom att spela fysisk hockey. Detta blir grymt!
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
Monno: Djuse är bedrövlig. Han spelar till och med svårare än torp.
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
Monno:
Sätt dem på sidan. Förklara vad de gör för fel. Backar som stötbryter, tokrusar och går bort sig skadar mer än de tillför.
Redigerad kommentar