Inlägg: 1696736
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Loggar man in på Cmore med sitt vanliga konto?
Funkar inte riktigt för mig, hittar ingenstans där man kan skapa ett nytt konto
Har inte FB heller
Cmore kör ju sin SHL manager nu!
Men det finns dock 4st olika hockeysnacks ligor. Ska vi göra en HS Modo liga kanske? =)
Vore kul att tävla mot resten av HS också men då det verkar vara inflation på ligor blev det lite svårt.
Ja nu gjorde jag en Hockeysnack, Modoboken.
Redigerad kommentar