Inlägg: 1696750
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ben Perrault: Nja jag höll på jävlas också innan jag kom på hur man gjorde. Du skapar ditt lag, alltså sätter ihop kedjorna. Sen tar du fortsätt, namnger laget etc. SEN skapar man kontot. Inte världens tydligaste direkt.
Monno:
Loggar man in på Cmore med sitt vanliga konto?
Funkar inte riktigt för mig, hittar ingenstans där man kan skapa ett nytt konto
Har inte FB heller