Inlägg: 1697690
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Varför skulle en spelare inte kunna utvecklas i Schweiz? Jag tror tvärtom att en offensiv spelare får mycket svängrum där och möjlighet att göra mycket poäng.
Sen får han ju spela med seniorer som är starkare fysisk än spelare i en juniorliga i Nordamerika som säkerligen var alternativet.
Sen får han ju spela med seniorer som är starkare fysisk än spelare i en juniorliga i Nordamerika som säkerligen var alternativet.
Redigerad kommentar
Vet han inte att Lejonkräk ifrågasätter att man överhuvudtaget kan utvecklas i det landet, om man så stannar där i sex år?!!!