Inlägg: 1697701
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Carl Lejonkräk: Ja, då är vi helt överens då att det är fullständigt befängt att ifrågasätta att man kan utvecklas i Schweiz?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Carl Lejonkräk: Ungefär som lillnyllet fick utvecklas i ett svagt Modo där han som junior glänste i laget fick svängrum och var helt dominant i Modo. Utan Nylander förlorades det matcher gång på gång.. Jag tror oxå det är bra att talanger kan utvecklas ypperligt i Schweiz 😀
Sen får han ju spela med seniorer som är starkare fysisk än spelare i en juniorliga i Nordamerika som säkerligen var alternativet.
Redigerad kommentar