Inlägg: 1698029
Svarskommentarer
Sv: SHL-premiär Örebro - MoDo torsdag 17/10
Monno: Försvarsspelet lila dåligt som man var rädd för. Alla jagar puck och ingen markerar.
+ 1
Sv: SHL-premiär Örebro - MoDo torsdag 17/10
Monno: va fan är nu detta, overload på Cmores sida, arggh
Ingen Antilla i ÖHK. Vad hände där egentligen? Lite Modo syndromet, jätte bra när han kommer mitt på säsonge för att sen sakta sjunka i nivå tills det att han inte platsar längre.