1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507705 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1698029

Sv: SHL-premiär Örebro - MoDo torsdag 17/10
Gusse: Att satsa emot Modo? Inte i konstigt vi är en looser klubb!

Ingen Antilla i ÖHK. Vad hände där egentligen? Lite Modo syndromet, jätte bra när han kommer mitt på säsonge för att sen sakta sjunka i nivå tills det att han inte platsar längre.

Svarskommentarer

Sv: SHL-premiär Örebro - MoDo torsdag 17/10
Monno: Ser tyvärr ut som jag får rätt.

Sv: SHL-premiär Örebro - MoDo torsdag 17/10
Monno: Försvarsspelet lila dåligt som man var rädd för. Alla jagar puck och ingen markerar.

Sv: SHL-premiär Örebro - MoDo torsdag 17/10
Monno: va fan är nu detta, overload på Cmores sida, arggh

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB