1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507706 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1698035

Sv: SHL-premiär Örebro - MoDo torsdag 17/10
Monno: Försvarsspelet lila dåligt som man var rädd för. Alla jagar puck och ingen markerar.

Svarskommentarer

Sv: SHL-premiär Örebro - MoDo torsdag 17/10
Byron superbra jobb och så Victor sen. 2-1 och ingen stabilitet alls. ;)

Sv: SHL-premiär Örebro - MoDo torsdag 17/10
J F K: Sedan undrar jag varför vi tokjagar bakom mål när motståndaren har pucken under kontroll? Är vi helt dumma i huvudet?

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB