Inlägg: 1698612
Svarskommentarer
Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
hellge: Klart det blir vinst Ida om inte vilka ska det bli vinst mot då? Hemma, nykomling, klart ska vara att spelsystemet inte sitter då... Men det blir 2 pinnar!
Petey21:
Nja, jag tror på seger. Det vore fan om mna inte skulle få ordning på detta lag.